S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.
+421905387327

NOVINKY

arr3NÁPADY A INŠPIRÁCIE, pridajte sa k nám na našom INSTAGRAME  a nechajte sa unášať krásnym domovom, záhradou a malými momentami zo...

OBĽÚBENÉ

naša cena 8,99 Euro (242,86 CZK)
skladom
naša cena 3,69 Euro (99,69 CZK)
skladom
naša cena 5,35 Euro (144,53 CZK)
skladom

» Preberanie zásielky
Preberanie zásielky

 

Odporúčaný postup pri preberaní zásielky

Kupujúcemu odporúčame pri prevzatí tovaru dôkladne skontrolovať, či obal, v ktorom je tovar zabalený, nie je poškodený. V prípade jeho poškodenia, odporúčame na mieste dodania tovaru skontrolovať obsah zásielky a spísať s prepravcom protokol o zistených chybách spôsobených počas prepravy. V  prípade, že k takejto situácii došlo, bezodkladne nás prosím kontaktujte.

Odporúčaný postup pri poškodenom obsahu prevzatej zásielky: Ak zásielka nevykazuje známky poškodenia a je adresátom potvrdený preberací protokol dopravcovi, stáva sa zásielka vlastníctvom kupujúceho. Po prevzatí zásielky sú ďalšie reklamácie ohľadom poškodenia zásielky riešené s dopravcom.

Odporúčaný postup pri poškodenom obsahu prevzatej zásielky je následovný: Kupujúci bez odkladu prekontroluje obsah zásielky a prípadné vady hlási prepravcovi ihneď, najneskôr do 24 hodín od prevzatia zásielky. Je dôležité zachovať zásielku v pôvodnom stave, vrátane obalov a výplní. V každom prípade odporúčame kontaktovať dopravcu bez odkladu, výrazne tak prispejete ku kladnému vybaveniu reklamácie. Snažíme sa, aby tovar bol vždy dôkladne zabalený a aby tak nedošlo k jeho poškodeniu.

Dôrazne odporúčame! Pred prevzatím si zásielku dôkladne skontrolujte, ak je v poriadku, čo najskôr skontrolujte jej obsah. Včasnou kontrolou zvyšujete šancu na uznanie prípadnej reklamácie.

V prípade akejkoľvek otázky, nezrovnalosti alebo problémov s dopravou nás kontaktujte telefonicky alebo e-mailom.

 

Problémy s doručením

Nakoľko pre doručovanie zásielok využívame služby externej spoločnosti, môže sa stať, že nami expedovaná zásielka k vám nedorazila v stanovenom termíne. V takom prípade (pokiaľ by zásielka nebola doručená do 5 pracovných dní od obdržania e-mailu o odoslaní zásielky) si najskôr jednoducho overte, kde sa vaša zásielka nachádza: požiadajte nás e-mailom o zaslanie čísla vašej zásielky a na základe tohto čísla si môžete v on-line systéme kuriérskej spoločnosti GLS overiť, kde sa vaša zásielka nachádza. Pokiaľ by GLS zásielku stratila, okamžite nás kontaktujte, aby sme vám mohli vybaviť reklamáciu stratenej zásielky a zaslať Vám nový tovar.

ZDM1MmRjZ