S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.
+421905387327

NOVINKY

arr3ZÁSIELKOVŇA, nová forma dopravyPridali sme nový spôsob dopravy, a to cez Zásielkovňu. Pokiaľ Vaša zásielka spĺňa požadovaný rozmer,...

OBĽÚBENÉ

naša cena 3,78 Euro (101,72 Kč)
skladom
naša cena 1,39 Euro (37,40 Kč)
skladom
naša cena 5,35 Euro (143,96 Kč)
skladom

VÝPREDAJ, AKCIE

naša cena 10,35 Euro (278,51 Kč)
skladom
naša cena 18,95 Euro (509,93 Kč)
skladom

» Preberanie zásielky
Preberanie zásielky

 

Odporúčaný postup pri preberaní zásielky

Kupujúcemu odporúčame pri prevzatí tovaru dôkladne skontrolovať, či obal, v ktorom je tovar zabalený, nie je poškodený. V prípade jeho poškodenia, odporúčame na mieste dodania tovaru skontrolovať obsah zásielky a spísať s prepravcom protokol o zistených chybách spôsobených počas prepravy. V  prípade, že k takejto situácii došlo, bezodkladne nás prosím kontaktujte.

Odporúčaný postup pri poškodenom obsahu prevzatej zásielky: Ak zásielka nevykazuje známky poškodenia a je adresátom potvrdený preberací protokol dopravcovi, stáva sa zásielka vlastníctvom kupujúceho. Po prevzatí zásielky sú ďalšie reklamácie ohľadom poškodenia zásielky riešené s dopravcom.

Odporúčaný postup pri poškodenom obsahu prevzatej zásielky je následovný: Kupujúci bez odkladu prekontroluje obsah zásielky a prípadné vady hlási prepravcovi ihneď, najneskôr do 24 hodín od prevzatia zásielky. Je dôležité zachovať zásielku v pôvodnom stave, vrátane obalov a výplní. V každom prípade odporúčame kontaktovať dopravcu bez odkladu, výrazne tak prispejete ku kladnému vybaveniu reklamácie. Snažíme sa, aby tovar bol vždy dôkladne zabalený a aby tak nedošlo k jeho poškodeniu.

Dôrazne odporúčame! Pred prevzatím si zásielku dôkladne skontrolujte, ak je v poriadku, čo najskôr skontrolujte jej obsah. Včasnou kontrolou zvyšujete šancu na uznanie prípadnej reklamácie.

V prípade akejkoľvek otázky, nezrovnalosti alebo problémov s dopravou nás kontaktujte telefonicky alebo e-mailom.

 

Problémy s doručením

Nakoľko pre doručovanie zásielok využívame služby externej spoločnosti, môže sa stať, že nami expedovaná zásielka k vám nedorazila v stanovenom termíne. V takom prípade (pokiaľ by zásielka nebola doručená do 5 pracovných dní od obdržania e-mailu o odoslaní zásielky) si najskôr jednoducho overte, kde sa vaša zásielka nachádza: požiadajte nás e-mailom o zaslanie čísla vašej zásielky a na základe tohto čísla si môžete v on-line systéme kuriérskej spoločnosti GLS overiť, kde sa vaša zásielka nachádza. Pokiaľ by GLS zásielku stratila, okamžite nás kontaktujte, aby sme vám mohli vybaviť reklamáciu stratenej zásielky a zaslať Vám nový tovar.

OWVlOWI2M