S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.
+421905387327

NOVINKY

arr3ON-LINE PLATBA, rýchla a bezpečná    Zadajte si svoju objednávku a vyberte si spoľahlivý a bezpečný spôsob platby. Platba nám...

NAJOBĽÚBENEJŠIE

naša cena 12,26 EUR (311,96 Kč)
skladom
naša cena 12,53 EUR (318,83 Kč)
skladom
naša cena 11,83 EUR (301,01 Kč)
skladom

VÝPREDAJ, AKCIE

naša cena 3,33 EUR (84,66 Kč)
skladom
naša cena 4,55 EUR (115,77 Kč)
skladom

» Preberanie zásielky
Preberanie zásielky

 

Odporúčaný postup pri preberaní zásielky

Kupujúci je povinný pri prevzatí tovaru dôkladne skontrolovať, či obal, v ktorom je tovar zabalený, nie je poškodený. V prípade jeho poškodenia je nutné na mieste dodania tovaru skontrolovať obsah zásielky a spísať s prepravcom protokol o zistených chybách spôsobených počas prepravy. V  prípade, že k takejto situácii došlo, bezodkladne nás prosím kontaktujte.

Ak zásielka vykazuje známky poškodenia alebo vniknutia do zásielky, ihneď skontrolujte s prepravcom obsah zásielky a spíšte protokol o zistených chybách. Ak Kupujúci tovar prevezme aj napriek evidentnému poškodeniu obalu bez spísania protokolu o zistených chybách s prepravcom, predávajúci z tohto dôvodu neuzná prípadné neskoršie reklamácie.

Odporúčaný postup pri poškodenom obsahu prevzatej zásielky: Ak zásielka nevykazuje známky poškodenia a je adresátom potvrdený preberací protokol dopravcovi, stáva sa zásielka vlastníctvom kupujúceho. Po prevzatí zásielky sú ďalšie reklamácie ohľadom poškodenia zásielky riešené s dopravcom.

Odporúčaný postup pri poškodené obsahu prevzatej zásielky je následovný: Kupujúci je povinný bez odkladu prekontrolovať obsah zásielky a prípadné vady hlásiť prepravcovi ihneď, najneskôr do 24 hodín od prevzatia zásielky. Je dôležité zachovať zásielku v pôvodnom stave, vrátane obalov a výplní. V každom prípade odporúčame kontaktovať dopravcu bez odkladu, výrazne tak prispejete ku kladnému vybaveniu reklamácie. Snažíme sa, aby tovar bol vždy dôkladne zabalený a aby tak nedošlo k jeho poškodeniu.

Dôrazne odporúčame! Pred prevzatím si zásielku dôkladne skontrolujte, ak je v poriadku, čo najskôr skontrolujte jej obsah. Včasnou kontrolou zvyšujete šancu na uznanie prípadnej reklamácie.

V prípade akejkoľvek otázky, nezrovnalosti alebo problémov s dopravou nás kontaktujte telefonicky alebo e-mailom.

 

Problémy s doručením

Nakoľko pre doručovanie zásielok využívame služby externej spoločnosti, môže sa stať, že nami expedovaná zásielka k vám nedorazila v stanovenom termíne. V takom prípade (pokiaľ by zásielka nebola doručená do 5 pracovných dní od obdržania e-mailu o odoslaní zásielky) si najskôr jednoducho overte, kde sa vaša zásielka nachádza: požiadajte nás e-mailom o zaslanie čísla vašej zásielky a na základe tohto čísla si môžete v on-line systéme kuriérskej spoločnosti GLS overiť, kde sa vaša zásielka nachádza. Pokiaľ by GLS zásielku stratila, okamžite nás kontaktujte, aby sme vám mohli vybaviť reklamáciu stratenej zásielky a zaslať Vám nový tovar.

MGMyNzhk