S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.
+421905387327

NOVINKY

arr3ON-LINE PLATBA, rýchla a bezpečná    Zadajte si svoju objednávku a vyberte si spoľahlivý a bezpečný spôsob platby. Platba nám...

OBĽÚBENÉ

naša cena 6,26 EUR (162,40 Kč)
skladom
naša cena 5,35 EUR (138,79 Kč)
skladom
naša cena 3,35 EUR (86,91 Kč)
skladom

» Preberanie zásielky
Preberanie zásielky

 

Odporúčaný postup pri preberaní zásielky

Kupujúci je povinný pri prevzatí tovaru dôkladne skontrolovať, či obal, v ktorom je tovar zabalený, nie je poškodený. V prípade jeho poškodenia je nutné na mieste dodania tovaru skontrolovať obsah zásielky a spísať s prepravcom protokol o zistených chybách spôsobených počas prepravy. V  prípade, že k takejto situácii došlo, bezodkladne nás prosím kontaktujte.

Ak zásielka vykazuje známky poškodenia alebo vniknutia do zásielky, ihneď skontrolujte s prepravcom obsah zásielky a spíšte protokol o zistených chybách. Ak Kupujúci tovar prevezme aj napriek evidentnému poškodeniu obalu bez spísania protokolu o zistených chybách s prepravcom, predávajúci z tohto dôvodu neuzná prípadné neskoršie reklamácie.

Odporúčaný postup pri poškodenom obsahu prevzatej zásielky: Ak zásielka nevykazuje známky poškodenia a je adresátom potvrdený preberací protokol dopravcovi, stáva sa zásielka vlastníctvom kupujúceho. Po prevzatí zásielky sú ďalšie reklamácie ohľadom poškodenia zásielky riešené s dopravcom.

Odporúčaný postup pri poškodené obsahu prevzatej zásielky je následovný: Kupujúci je povinný bez odkladu prekontrolovať obsah zásielky a prípadné vady hlásiť prepravcovi ihneď, najneskôr do 24 hodín od prevzatia zásielky. Je dôležité zachovať zásielku v pôvodnom stave, vrátane obalov a výplní. V každom prípade odporúčame kontaktovať dopravcu bez odkladu, výrazne tak prispejete ku kladnému vybaveniu reklamácie. Snažíme sa, aby tovar bol vždy dôkladne zabalený a aby tak nedošlo k jeho poškodeniu.

Dôrazne odporúčame! Pred prevzatím si zásielku dôkladne skontrolujte, ak je v poriadku, čo najskôr skontrolujte jej obsah. Včasnou kontrolou zvyšujete šancu na uznanie prípadnej reklamácie.

V prípade akejkoľvek otázky, nezrovnalosti alebo problémov s dopravou nás kontaktujte telefonicky alebo e-mailom.

 

Problémy s doručením

Nakoľko pre doručovanie zásielok využívame služby externej spoločnosti, môže sa stať, že nami expedovaná zásielka k vám nedorazila v stanovenom termíne. V takom prípade (pokiaľ by zásielka nebola doručená do 5 pracovných dní od obdržania e-mailu o odoslaní zásielky) si najskôr jednoducho overte, kde sa vaša zásielka nachádza: požiadajte nás e-mailom o zaslanie čísla vašej zásielky a na základe tohto čísla si môžete v on-line systéme kuriérskej spoločnosti GLS overiť, kde sa vaša zásielka nachádza. Pokiaľ by GLS zásielku stratila, okamžite nás kontaktujte, aby sme vám mohli vybaviť reklamáciu stratenej zásielky a zaslať Vám nový tovar.

YzI3OD