S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.
+421905387327
         

dnes by som vám rada predstavila úžasnú,
voňavú značku prírodnej kozmetiky 
Le Chatelard, ktorá pochádza z francúzskeho,
levanduľového kraja - Provence.
Písal sa rok 1802, kedy si farmárska rodina 
Montaud postavila  svoj nový dom 
úplne mimo dediny a začala budovať
svoju farmu. 

Práve v tomto roku bol zrušený zákon
o stavbách domov výsostne v obciach, čo
Montaudovci využili pre svoje podnikanie.
Ich podnikanie úzko súvisí s fialovou, voňavou
kvetinou - levanduľou. Práve z nej vyrábali
esenciálne oleje, vonné vrecúška a mydlá.
Spočiatku používali divokú levanduľu
z okolitých polí.



Záujem o ich výrobky však narastal, a tak
v roku 1805 začali pestovať svoju vlastnú
levanduľu.



Mydlá sa doteraz vyrábajú podľa tradičného
receptu, bez parabénov, s použitím
prírodných látok a esenciálnych olejov.

Niektoré sú obohatené o aloe vera,
bambucké maslo a iné prírodné zložky.



Dnes sa čoraz viac uprednostňuje prírodná
kozmetika, pretože si uvedomujeme, že
je pre našu pokožka šetrná, dodá jej hydratáciu
a všetko, čo potrebuje k zdravému vzhľadu.

Používaním prírodných mydiel sa vám pokožka
odmení zdravým a krásnym vzhľadom.

Tak vyskúšajte prírodný zázrak menom
Le Chatelard a nechajte sa okúzliť
našou voňavou ponukou.

Vy si to predsa zaslúžite.


Príjemný nákup želá

Belle Decor


 
 
 

NOVINKY

arr3ZÁKAZNÍCI Z ČESKEJ REPUBLIKY sú v našom e-shope tiež vítaní,objednávky odosielame kuriérskou službou GLS. Hodnotu Vašej objednávky vám prepočítame aktuálnym...

NAJOBĽÚBENEJŠIE

naša cena 3,49 EUR (89,66 Kč)
skladom
naša cena 3,99 EUR (102,50 Kč)
skladom
naša cena 4,18 EUR (107,38 Kč)
skladom

VÝPREDAJ, AKCIE

naša cena 0,92 EUR (23,63 Kč)
skladom
naša cena 4,25 EUR (109,18 Kč)
skladom
naša cena 4,95 EUR (127,17 Kč)
skladom

OBCHODNÉ PODMIENKY
Obchodné podmienky

 1. Všeobecné ustanovanie

Tieto obchodné podmienky platia pre nákup v internetovom obchode www.belledecor.sk (ďalej len "E-shop"). Predávajúcim a prevádzkovateľom internetového obchodu Belle Decor (Ďalej len "Predávajúci" je:

 

Helena Jančovičová

Vajanského 4611/15B

95501 Topoľčany

IČO: 36 887 471

DIČ: 1032499413

Spoločnosť nie je platca DPH

 

Bankový účet:

Banka:Slovenská sporiteľňa, a.s.

číslo účtu/IBAN: SK17 0900 0000 0051 1972 9731

 

Bankový účet pre zákazníkov z Českej republiky (platba v CZK):

Banka: FIO, a.s.

číslo účtu/IBAN: CZ85 2010 0000 0029 0080 8100

 

Účelom týchto obchodných podmienok je vymedziť a upresniť práva a povinnosti Predávajúceho (dodávateľa) na jednej strane a Kupujúceho (zákazníka, odberateľa) na strane druhej.

Všetky zmluvné vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim sú uzatvorené v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky. Vzťahy neupravené týmtio obchodnými podmienkami sa v prípade, ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ, riadia zákonom č.40/1964 Z.z. Občiansky zákonník, v platnom znení, zákonom č. 250/2007 Z.z. Zákon o ochrane spotrebiteľa, v platnom znení a zákonom č.108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v platnom znení.V     prípade, ak je zmluvnou stranou podnikateľ, riadia sa právne vzťahy neupravené týmito obchodnými podmienkami zákonom č. 513/1991 Z.z. Obchodný zákonník, v platnom znení.

Predávajúci a kupujúci sa dohodli, že Kupujúci odoslaním objednávky Predávajúcemu potvrdzujem, že súhlasi s tým, že tieto obchodné podmienky a ich podmienky a ustanovenia sa budú vzťahovať na všetky kúpne zmluvy, uzavreté na internetovej stránke elektornického obchodu www.belledecor.sk, na základe ktorej Predávajúci dodá tovar prezentovaný na tejto internetovej stránke Kupujúcemu (Ďalej len "Kúpna zmluva") a na všetky vzťahy medzi Predávajúcim a Kupujúcim, vzniknuté najmä pri uzatváraní Kúpnej zmluvy a reklamácii tovaru. Predávajúcu a spotrebiteľ sa dohodli, že plne uzatvárajú elektronickú formu komunikácie, najmú prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete cez E-shop ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.

 

2. Definície pojmov

Obchodné podmienky - zmluvné ustanovenie dohodnuté medzi predávajúcim a kupujúcim v tomto dokumente. Kupujúci odoslaním svojej objednávky potvrdzujem, že pred uskutočnením svojej objednávky sa stýmito obchodnými podmienkami oboznámil, s obchodnými podmienkami platnými v čase odoslania svojej objednávky bez výhrad súhlasí a je nimi viazaný od momentu uzatvorenia kúpnej zmluvy.

Kupujúci - Kupujúcim je yzická osoba spôsobiá na právne úkony alebo právncká osoba, ktorá prejavila záujem nakupovať tovar cez E-shop a uzavrieť s prevádzkovateľom E-shopu kúpnu zmluvu na ponúknutý tovar a ktorá za týmto účelom riadne vyplnila a cez E-shop odoslala záväznú objednávku. Za kupujúceho, ktorý je právnickou osobou koná jeho štatutárny orgán alebo zástupca.

Spotrebiteľ - yzická osoba alebo právnická osoba, ktorá nakupuje výrobky alebo používa služky pre osobnú potrebu alebo pre príslušníkov svojej domácnosti a ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti.

Kupujúci, ktorý nie je spotrebiteľom - je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení kúpnej zmluvy koná v rámci predmetu svojej obchodnej alebo inej podnkateľskej činnosti.

Registrácia - je vyplnenie elektornického formuláru obsahujúceho polia pre vyplnenie údajov o kupujúcom vrátene osobncýh údajov. Údaje označené hviezdičkou sú povinné údaje, ktorých vyplnenie je nevyhnutné pre úspešnú registráciu. Registrácia je vevyhnutnou podmienkou využívania E-shopu, avšak spájajú sa s ňou určiteé výhody poskytované prevádzkovateľom E-shopu.

Objednávkový formulár - je elektronický formulár obsahujúci osobné údaje kupujúceho, označenie objednaného tovaru, kúpnu cenu objednaného tovaru vrátene DPH, miesto dodania, spôsob doručenia (prepravy( tovaru a cenu za doručenie a (prepravu) tovaru do miesta dodania.

Aktuálna ponuka tovaru - je ponuka tovaru zverejnená na internetovej stránke www.belledecor.sk, ktorá obsahuje najmä názov tovaru, textový popis tovaru, ilustračnú fotografiu tovaru a inormáciu o aktuálnej cene. Zmeny aktuálnej ponuky tovaru (vrátane cenových zmien) sú účinné od momentu ich zverejnenia na internetovej stránke www.belledecor.sk. Na kúpne zmluvy uzavreté pred príslušnou zmenou aktuálnej ponuky tovaru sa táto zmena nevzťahuje. Tovarom sú najmä bytové dekorácie a doplnky, bytový textil a hotové výrobky z našej dielne.

 

3. Uzatvorenie kúpnej zmluvy

K uzatvoreniu kúpnej umluvy, na základe ktorej Predávajúci dodá Kupujúcemu objednaný tovar, dochádza na základe návrhu na uzavretie kúpnej zmluvy (ktorým je záväzná objednávka Kupujúceho cez internetový obchod www.belledecor.sk) a písomného prijatia návrhu na uzavretie zmluvy zo strany Predávajúceho.

Návrhom na uzavretie zmluvy je objednávka Kupujúceho uskutočnená vyplnením objednávkového formuláru na internetovej stránke www.belledecor.sk a jeho odoslanmím cez E-shop. Odoslaním objednávkového formulára potvrdzuje Kupujúci, že všetky ním uvedené údaje sú pravdivé.

Návrh na uzavretie zaniká:

1.odmietnutím návrhu kupujúceho zo strany Predávajúcho

2. márnym uplynutím 7-dňovej lehoty na prijatie návrhu

Prijatie návrhu na uzavretie zmluvy je včasné písomné Potvrdenie objednávky zo strany Predávajúceho adresované Kupujúcemu, v ktorom Predávajúci potvrdzuje, že návrh kupujúceho na uzavretie zmluvy prijíma. Včasné prijatie návrhu nadobúda účinnsoť okamihom doručenia prijatie návrhu, kupujúcemu na e-mailovú adresu uvedenú v objednávkovom formulári. Mlčanie alebo nečinnosť Predávajúceho neznamenjaú prijatie návrhu .

Kupujúci nemá nárok na uzavretie Kúpnej zmluvy. Prevádzkovateľ je oprávnený odmietnuť návrh na uzavretie zmluvy aj bez uvedenia dôvodu. Kúpna zmluva je uzavretá okamihom, keď prijatei návrhu na uzavretie zmluvy nadobúda účinnosť, teda okamihom doručenia prijatia návrhu Kupujúcemu. Predmetom uzavretej kúpnej zmluvy je záväzok Predávajúceho dodať Kupujúcemu tovar do určeného miesta dodania v dohodnutom množstve, kvalite a termíne a záväzok Kupujúceho tovar v mieste dodania v dohodnutom čase prevziať a zaplatiť zaň v dohodnutom temíne splatnosti kúpnu cenu a prepravné.

Akákoľvek zmena objednávky po uzavretí Kúpnej zmluvy je návrhom na zmenu obsahu Kúpnej zmluvy a je možná len po vzájomnej dohode Kupujúceho a Predávajúceho. Návrh na zmenu obsahu Kúpnej zmluvy nie je druhá strana povinná prijať.

Predávajúci objednávky vybavuje v poradí, v akom prichádzajú.

Predávajúci má právo stornovať Objednávku/Kúpnu zmluvu, ak z dôvôdou nedostupnosti tovaru ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať nie je schopný dodať tovar spotrebiteľovi v požadovanej lehote, pokiaľ sa nedohodnú inak. Kúpna cena, ak bola zaplatená, bude vrátená najneskôr v lehote 15 dní na účet spotrebiteľa.

 

4. Kúpna cena

Kúpna cena za objednaný tovar je uvedená v aktuálnej ponuke, v objednávke, ako aj v Potvrdení objednávky, ktoré je prijatím návrhu na uzavretie zmluvy zo strany Predávajúceho. Kúpna cena je stanovená v mene Euro. Pre čských zákazníkov je kúpna cena prepočítaná na CZK podľa aktuálneho kurzu.

Kúpna cena tovaru nezahŕňa náklady na prepravu tovaru zo skladu Predávajúceho do miesta dodania, ktoré budú kupujúcemi účtované osobitne podľa spôsobu prepravy tovaru do miesta dodania, ktorý si kupujúci zvolil.

Všetky akciové ceny platia do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom výrobku nie je uvedené inak.

Po uzavretí Kúpnej zmluvy sa kupujúci zaväzuje zaplatiť Predávajúcemu kúpnu cenu, a to jedným z nasledujúcich spôsobov, z ktorých si Kupujúci vyberie pri objednávaní tovaru:

1. platba bankovým prevodom alebo vkladom na účet: IBAN:SK71 0900 0000 0050 3754 1241, Slovenská sporiteľňa, a.s.,  pred dodaním tovaru

2. platba prostredníctvom kuriéra ("na dobierku") pri prevzatí tovaru

Záväzok kupujúceho zaplatiť kúpnu je splnený momentom pripísania kúpnej ceny na účet Predávajúceho, uvedený v Potvrdení objednávky alebo odovzdaním kúpnej ceny Slovenskej pošte.

Pri platbe na účet Predávajúceho sa kupujúci zaväzuje uviesť správny variabilný symbol uvedený v Potvrdení objednávky. Kupujúci berie na vedomie, že v prípade uvedenia nesprávneho variabilného symboli nemusí elektronický systém priradiť pripísanú platbu k jeho objednávke.

V prípade zvolenej platby prevodom vopred na účet, bude objednávka rezervovaná po dobu 5 dní od potvrdenia objednávky. Ak v tejto lehote nebudú pripísané peniaze na účet Predávajúceho, má Predávajúci právo objednávku stornovať. Tovar bude zaslaný až po pripísaní celej čiastky na účet, vrátane poštovného.

 

5. Preprava tovaru do miesta dodania

Spôsob prepravy tovaru do miesta dodania zabezpečuje:

Kuriérska služba GLS

Prepravné náklady nie sú zahrnuté v cene tovaru. Predbežná inormácia o cene prepravy (prepravné) a obvyklom čase trvania prepravy do miesta dodania je uvedená pri konkrétnom druhu prepravy tovaru.  Záväzná cena za prepravu je uvedená v Potvrdení objednávky.

 

6. Dodacie podmienky

Predávajúci dodá tovar spotrebiteľovi v čo možno najkratšej dobe po prijatí a potvrdení objednávky.  Spotrebiteľ berie na vedomie, že pri plnení záväzkov predávajúceho majú uvádzané termíny dodávok orientačný charakter. Pokiaľ nie je v potvrdení objednávky uvedené inak, zaväzuje sa Predávajúci dodať tovar Kupujúcemu najneskôr v lehote 15 dní od Potvrdenia objednávky pri platbe dobierkou, resp. od obdržania platby na účet Predávajúceho pri platbe vopred. Spotrebiteľ súhlasí s predĺžením dodacej lehoty v prípade, ak si to výroba objednaného tovaru alebo iné okolnosti vyžiadajú.

V prípade,že Predávajúci nie je schopný dodať spotrebiteľovi všetok objednaný tovar v dohodnutom termíne, upovedomí o tejto veci v čo najkratšom čase spotrebiteľa a oznámi mu predpokladaný termín dodania objednaného tovaru alebo mu navrhne dodanie alternatívneho tovaru. Ak Predávajúci nemôže dodať objednaný tovar, je o tom povinný bezodkladne informovať kupujúceho a do 15 dní mu vrátiť cenu zaplatenú za tovar. Kupujúci má možnosť dohodnúť sa na náhradnom plnení.

S rôznymi spôsobmi dodania tovaru je kupujúcemu poskytnutá informácie, aká doba trvania dopravy sa s daným spôsobom prepravy spravidla spája.

Pri výbere spôsobu zaplatenia kúpnej ceny na účet Predávajpceho začína dodacia lehota plynúť od pripísania kúpnej ceny na účet Predávajúceho za podmienky, že Kupujúci pri platení uviedol správny variabilný symbol. V prípade uvedenia nesprávneho variabilného symbolu uačína dodacia lehota plynúť až od priradenia platby k objednávke Kupujúceho.

Miestom dodania je adresa, ktorú Kupujúci uviedol v Objednávke ako miesto dodania a Predávajúci ju ako miesto dodania potvrdil.

Pokiaľ kupujúci uviedol spôsob prepravy Osobný odber, bude Kupujúci po zaplatení ceny tovaru informovaný o tom, že má tovar pripravený na vyzdvihnutie e-mailom, zaslaným na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke. Miestom dodania pri osobnom odbere je adresa sídla Predávajpceho uvedená v informácii o pripravenosti tovaru. Osobný odber je možný v dohodnutom termíne po vzájomnej dohode Kupujúceho s Predávajúcim.

Záväzok Predávajúceho dodať tovar je splnený odovzdaním objednaného tovaru Kupujúcemu alebo zvolenému prepravcovi. Záväzok Predávajúceho dodať tovar sa považujem za splnený aj v prípade, ak Predávajúci bol pripravený odovzdať tovar Kupujúcemu v dohodnutom mieste a čase, resp. ak mu v ňom umožní prevzatie tovaru a Kupujúci si tovar neprevzal z iných dôvodov ako sú dôvody na streane Predávajúceho.

Spolu s tovarom obdrží obdrží Kupujúci účtovný doklad, ktorý zároveň slúži ako záručný list. Predávajúci dodá Spotrebiteľovi najneskôr spolu s tovarom v písomnej alebo elektronickej podobe všetky doklady potrebné na prevzatie a užívanie tovaru a ďalšie doklady predpísané platnými právnymi predpismi.

Vlastnícke právo na tovar prechádza na spotrebiteľa dodaním tovaru s výhradou vlastníckeho práva - úplným zaplatením kúpnej ceny.

Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na Spotrebiteľa momentom prevzatia tovaru Spotrebiteľom alebo poverenou osobou, alebo keď tak neurobí včas, keď mu Predávajúci umožní nakladať s tovarom a Spotrebiteľ tovar neprevezme.

V prípade, ak si kupujúci tovar neprevezme a tovar sa vráti Predávajúcemu späť, je Predávajpci oprávnený odstúpiť od Kúpnej zmluvy a od Kupujúceho požadovať náhradu nákladov na prepravu a balné súvisiace s neúspešným dodaním tovaru.

Pre neprevzatú dobierku zaslanú kurirérskou službou GLS predstavujú tieto náklady sumu 10€ za každú jednotlivú zásielku.

 

7. Prevzatie tovaru

Pri preberaní tovaru je Kupujúci povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky a tieto potvrdiť na prepravnom liste. V prípade poškodenia obalu zásielky je nutné na mieste dodania tovaru skontrolovať obsah zásielky a spísať s prepravcom protokol o zistených chybách spôsobených počas prepravy.

V prípade, že k takejto situácii došlo, je Kupujúci povinný bezodkladne o tom informovať Predávajúceho. Ak zásielka vykazujem známky poškodenia alebo vniknutia do zásielky, je Kupujúci povinný bezodkladne skontrolovať s prepravcom obsah zásielky a spísať protokol o zistených chybách. Ak Kupujúci tovar prevezme aj napriek evidentnému poškodeniu obalu bez spísania protokolu o zistených chybách s prepravcom, je Predávajúci oprávnený z tohto dôvodu neuznať prípadné neskoršie reklamácie.

Ak zásielka nevykazuje známky poškodenia a je adresátom potvrdený preberací protokol dopravcovi, stáva sa zásielka vlstníctvom kupujúceho. Po prevzatí zásielky sú ďalšie reklamácie ohľadom poškoednia zásielky riešené s dopravcom.

Kupujúci je povinný po prevzatí bez odkladu prekontrolovať obsah zásielky a prípadné závad hlásiť prepravcovi ihneď, najneskôr do 24 hodín od doručenia zásielky, Je dôležité zachovať zásielku v pôvodnom stave vrátane obalov a výplní. Pokiaľ zásielka nebola doručená v očakávanom termíne (do 5 prac.dní od obdržania e-mailu o doslaní zásielky), môže si Kupujúci overiť, kde sa zásielka nachádza podľa nasledujúceho postupu: Požiadať Predávajúceho e-mailom o zaslanie čísla zásielky. Na základe toho v on-line systéme kuriérskej spoločnosti overiť, kde sa zásielka nachádza. Ak kurirérska služba zásielku stratila, je Kupujúci povinný bezodkladne, najneskôr však do 18 dní od obdržania e-mailu o odoslaní zásielky, kontaktovať Predávajúceho. Pokiaľ nebude Predávajúci do 18 dní od zaslania e-mailu o odoslaní zásielky informovaný o strate zásielky, bude sa takáto zásielka považovať za doručenú.

 

8. Záručná doba, reklamácie

Záručná doba je 24 mesiacov s výnimkami stanovenými Zákonom, Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru a potvrdenia potrebných dokumentov, súvisiacich s tovarom Kupujúcim.

Kupujúci berie na vedomie, že je povinný prezrieť si tovar hneď pri jeho prevzatí. V prípade, že tovar pri prevzatí Kupujúcim nezodpovedá kúpnej zmluve, je kupujúci povinný bezodkladne o tom upomedomiť Predávajúceho.

Záručná doba sa predlžuje o dobu, po ktorú bol tovar v záručnej  oprave. V prípade výmeny tovaru začína plynúť nová záručná doba. Záruka sa nevzťahuje na poškodenie v dôsledku nesprávneho použitia tovaru, nedostatočného alebo nevhodného ošetrovania, v dôsledku prirodzených zmien materiálov, z ktorých je tovar vyrobený, v dôsledku nesprávneho skladovania alebo manipulácie jednoznačne vedúcej k poškedeniu výrobku, najčastejšie pádu, či akéhokoľvek poškodenia kupujúcim, alebo treťou osobou. Záruka sa tiež nevzťahuje na opotrebovanie veci spôsobené jej obvyklým užívaním.

Reklamáciou sa rozumie právo uplatnené kupujcim počas Záručnej doby plynúce zo zodpovednosti predávajúceho za chyby dodaného tovaru, ktorým sa požaduje určitá náprava alebo náhrada za chybné plnenie, resp. neplnenie predmetu zmluvy.

Reklamácie sú vybavované písomne na adrese Predávajúceho: Helena Jančovičová, Vajanského 4611/15B, 95501 Topoľčany  alebo elektronickou poštou na adrese e-shop@belledecor.sk. Pri uplatnení reklamácie je Kupujúci povinný postupovať podľa Reklamačného poriadku internetového obchodu www.belledecor.sk, ktorý je uvedený tu (ďalej len "Reklamačný poriadok").

Reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou týchto Obchodných podmienok. Lehota na vybavenie reklamácie je najviac 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

Objednávateľ vydá klientovi o vybavení reklamácie písomný doklad. Celková suma za uznanú reklamáciu za tovar, ktorý bol vrátený predávajúcemu v súlade s Reklamačným poriadkom, bude prevedená na účet kupujúceho, uvedný v reklamácii, a to do 14 dní odo dňa uznania reklamácie.

 

9. Odvolanie objednávky, odstúpenie od zmluvy

Kupujúci môže objednávku odvolať prostredníctvom elektronickej pošty alebo telefonicky, pokiaľ nebolo objednávateľovi doručené Potvrdenie objednávky (t.j., kým nebola uzavretá kúpna zmluva)

V odvolaní objednávky je potrebné uviesť vaše meno, e-mail, číslo objednávky a popis objednaného tovaru. Kupujúci môže odstúpiť od Kúpnej zmluvy (t.j. po doručení potvrdenia objednávky) písomne, a to poštou alebo e-mailom na adresu e-shop@belledecor.sk

V prípade odstúpenia od Kúpnej zmluvy pred zaplatením kúpnej ceny a expedíciou tovaru neúčtujeme žiadne penále ani né poplatky. V zmysle §7 a nasl. zákona 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaniu služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov je Kupujúci, ak je Spotrebiteľom, oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Avšak v zmysle §7 ods.6 vyššie uvedeného zákona kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa. V uvedenej lehote musí byť písomné podanie o odstúpení doručené predávajúcemu Tovar musí byť v pôvodnom stave, neporušený, nepoužitý, v pôvodnm obale.

V odstúpení od zmluvy je Spotrebiteľ povinný uviesť číslo objednávky, meno, dátum nákupu, kontaktné údaje, doklad o zaplatení a číslo účtu, na ktorý má byť uhradená suma za vrátený tovar poukázaná zo strany Predávajúceho. Odstúpenie od zmluvy sa môže uskutočniť elektronickou formou komunikácie na e-mail. adresu e-shop@belledecor.sk.

Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, bude znášať náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu podľa §10 ods. 3, zákona 102/2014 Z.z. a ak odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku, aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je môžné vrátiť prostredníctvom pošty.

Spotrebiteľ je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť na adresu sídla predávajúceho alebo ho odovzdať predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru.

Tovar je potrebné poslať na adresu Predávajúceho. Odporúčame vám tovar zaslať ako balík doporučenou zásielkou a zásielku poistiť. Zá prípadné poškodenie alebo stray pri spätnom doručení nenesie Predávajúci žiadnu zodpovednosť.  Tovar nám neposielajte dobierkou, dobierku neprevezmeme - náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci. Do balíka priložte kópiu daňového dokladu, ktorý sme vám poslali s tovarom a kópiu ústrižku od doručovateľa.

Pre zachovanie právnej istoty a preukázateľnosti odvolania objednávky, resp. odstúpenia od zmluvy Vám odporúčame, aby ste nám odvolanie objednávky, resp. odstúpenie od zmluvy vždy zaslali aj e-mailom. Včasné odvolanie objednávky alebo odstúpenie od Kúpnej zmluvy je účinné dňom, keď je doručené Predávajúcemu.

Odstúpením Kupujúceho od Kúpnej zmluvy sa zmluva od začiatku zrušuje. V prípade, ak Kupujúci odstúpi od zmluvy po expedícii (odoslaní) tovaru alebo Spotrebiteľ využije právo na odstúpenie od Kúpnej zmluvy v uvedenej zákonnej lehote 14 dní od prevzatia tovaru, berie na vedomie, že dodávateľ je oprávnený požadovať náhradu preukázateľne vynaložených nákladom spojených s odstúpením od zmluvy (zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchdázania potrebného na zistenie vlastností a unkčnosti tovar).

V prípade vrátenia poškodeného tovaru Predávajúci vráti Kupujúcemu kúpnu cenu zníženú o náhradu škody spôsobenej na tovare. Po odstúpení od zmluvy a po splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru. Cenu zaplatenú za tovar, resp. jej zvyšok po znížení o náhradu škody Predávajúci vráti Kupujúcemu v lehote 14 dní odo dna fyzického obdržania a prekontrolovania tovaru, pokaiľ by sa Predávajúci s Kupujúcim nedohodli inak.

V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok predávajúci nebude akcepotvať odstúpenie od zmluvy a tovar bude vrátený na náklady spotrebiteľa späť. Predávajúci je oprávnený odstúpiť od Kúpnej zmluvy najmä z nasledovných dôvodov:

1.ak pri platbe na účet Predávajúceho nezaplatil Kupujúci kúpnu cenu v lehote 5 dní od Potvrdenia objednávky

2.ak Kupujúci neprevezme objednaný tovar od Dopravcu v dohodnutom termíne z iných dôvodov ako sú dôvody na strane Predávajúceho

3.ak Kupujúci neprevezme objednaný tovar na príslušnej pošte v stanovenej odbernej lejote 18 dní

4.ak aj napriek všetkému úsiliu Predajcu, ktoré možno od neho požadovať, nie je Predajca schopný dodať tovar, najmä z dôvodu, že tovar bol vypredaný, už sa nevyrába alebo nedodáva a nie je v možnostiach Predajcu inak ho zaobstarať

5. ak sa výrazným spôsobom zmenila cena, za ktorú Predajca tovar nakupuje

Odstúpenie Predajcu od zmluvy je účinné dňom, keď je odstúpenie doručené kupujúcemu, s tým, že pre odstúpenie postačuje doručenie odstúpenia vo forme e-maili. Už zaplatenú kúpnu cenu vráti Predajca Kupujúcemu v lehote 15 dní od odstúpenia bezhotovsotným prevodom na účet Kupujúceho, pokiaľ sa s Kupujúcim nedohodne inak. Odstúpenie Predajcu od zmluvy sa však nijako nedotýka nároku Predajcu na náhradu škody spočívajúcej najmä v nákladoch vynaložených v súvoslosti s márnym pokusom o dodanie tovaru Kupujúcemu, pokiaľ k odstúpeniu došlo z dôvovdov č. 2 a 3 uvedených v predchádzajúcom odstavci. Akékoľvek svoje nároky voči Kupujúcemu je Predávajúci oprávnený uspokojiť z peňažných prostriedkov zaplatených Kupujúcim a vrátiť mu sumu zníženú o svoje nároky.

 

10. Ochrana osobných údajov

Odoslaním objednávky cez e-shop alebo potvrdením registrácie nového zákazníka potvrdzuje Kupujúci svoj súhlas so spracúvaním osobných údajov v zmysle Zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobncýh údajov, aby predávajúci spracoval a uschovával jeho osobné údaje, ktoré sú potrebné pri činnosti predávajúceho a spracovával ich vo všetkcýh svojich informačných systémoch. Predávajúci spracúva osobné údaje fyzickej osoby - objednávateľa (kupujúceho) za účelom uzavretia kúpnej zmluvy a plnenia svojich záväzkov vyplývajúcich z kúpnej zmluvy, využíva ich najmä pri vystavení faktúry, vybavovaní objednávky a doručení objednaného tovaru.

Predávajúci zodpovedá za to, že poskytnuté osobné údaje fyzickej osoby nebudú použité na iné účely, najmä nebudú sprístupnené tretím osobám ( okrem osôb vykonávajúcich doručovanie zásielok). Predávajúci spracúva osobné údaje fyzickej osoby v tomto rozsahu: krstné meno, priezvisko, bydlisko, e-mailová adresa, faktruačná adresa, adresa dodania, kontaktné telef.číslo.

Ubezpečujeme Vás, že Vaše osobné údaje budú spracúvané v nevyhnutnom rozsahu, bezpečne a profesionálne a že nedôjde k ich úniku ani inému zneužitiu. V žiadnom prípade ich neposkytneme tretím osobám, okrem tých, ktoré spolupracujú na dodaní objednaného tovaru (pošta a pod.) Dávame vám však do pozornosti, že vašu e-mailovú adresu (žiadny iný údaj o vašej osobe), ktorá zásadne nestačí na identifikáciu vašej osoby, môžeme poskytnúť subjektom, ktoré prevádzkujú webové portály heureka,sk, najnakup.sk a pricemania.sk, slúžiace na porovnanie cien tovarov poskytovaných v rôznych obchodoch a e-shopoch. vaša e-mailová adresa je im poskytnutá za účelom preskúmania vašej spokojnosti s vybavením vašej objednávky zadanej cez náš e-shop. Preskúmanie vašej spokojnosti sa realizuje tak, že osoba prevádzkujúca webocý portál na porovnanie cien vám môže ale nemusí zaslať krátky hodnotiaci dotazník, ktorý môžeze alebo nemusíte vyplniť. vaše hodnotenie sa následne prejaví v hodnotení našeho e-ahopu uvedenom na príslušnom porovnávacom portáli. Zaslaním Vašej objednávky súhlasíte s takýmto poskytnutím Vašej e-mailovej adresy uvedeným subjektom.

Pri platení cez inernet pomocou platobných systémov zadávate všetky svoje údaje na zabezpečenej stránke úríslušnej banky a my s vašimi platobnými údajmi neprichádzame do styku. Dostaneme len informáciu o úspešnosti transakcie.

Účelom spracúvania osobných údajov je:

a)Vystavenie daňového dokladu - faktúry, v zmysle zákona 222/2004 Z.z o dani z pridanej hodnoty, §71 ods. 2 písm.

b). Doručenie tovaru a identifikácia kupujúceho alebo oprávnenej osoby pred odovzdaním vopred zaplateného tovaru

c) Potrvrdenia objednávky, platby za tovar, dodania objednaného tovaru

d) Evidencia osôb registrovaných prostredníctvom e-shopu, evidencia objednávok a kúpnych zmlúv pre vybavovanie prípadných reklamácií

e) Zasielanie aktuálnej ponuky a komerčných informácií prostredníctvom elektronickej pošty (e-mail) so súhlasom adresáta.

Prevádzkovateľ e-shopu si vyhradzuje právo ustúpiť od záruky bezpečnosti v prípade napadnutia serveru prevádzkovateľa internet. obchodu neznámym páchateľom (hackerom). Iba v takom prípade neplatia vyššie uvedené pravidlá manipulácie s dátami. Každý zaregistrovaný zákazník je automaticky prihlásený na odber noviniek prostredníctvom e-mailu. V prípade, že chcete zrušiť automatické zasielanie noviniek, informujte nás o tom e-mailom na adrese e-shop@belledecor.sk

 

11. Záverečné ustanovania

Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 1.12.2015. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto obchodných podmienok. Akékoľvek zmemy podmienok nadobúdajú účinnosť dňom ich zverejnenia na internetovej stránke www.belledecor.sk. Právne vzťahy založené kúpnou zmluvou sa budú riadiť ustanoveniami Kúpnej zmluvy (t.. obsahom Objednávky a Potvrdenia objednávky), ustanoveniami týchto Obchodných podmienok, príslušnými ustanoveiami občianskeho zákonníka, pričom ustanovenia zmluvy najú prednosť pred ustanoveniami týchto OP a dispozitívnymi ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov.

V prípade, že akékoľvek ustanovenie týchto OP je alebo sa stane neplatným, neúčinným a/alebo nevykonateľným, nie je tým dotknutá platnosť, účinnosť a/alebo vykonateľnosť ostatných ustanovení týchto OP, pokiaľ to nevylučuje v zmysle príslušných právnych predpisov samotná povaha takého ustanovenia. Strany sa zaväzujú bez zbytočného odkladu po tom, ako zistia, že niektoré z ustanovení kúpnej zmluvy alebo týchto OP je neplatné, neúčinné a/alebo nevykonateľné, nahradiť dotknuté ustanovenie ustanovením novým, platným, ktorého obsah bude čo najviac plniť účel pôvodného ustanovenia.

Orgánom dozoru je Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), Inšpektorát SOI pre Nitriansky kraj.

 

NjhjO